10.12.06

Mikuláš ztratil plášť

Bylo to náročné. Jestli tu na místě hrdě prohlásím, že jsem posledních 14 dnů nevyšla z oslav, tak ne že nebudu přehánět, anébrž budu spíš ještě nedohánět. Mojí stravou je 14 dnů česneková pomazánka a místo vody popíjím v nezřízeném množství pivo a víno a destilované nápoje nevalné kvality a aby toho ještě nebylo málo......

....tak pod jejich vlivem podléhám naprosto debilním sázkám.

To bylo tak.

Každé pondělí a čtvrtek docházíme s děvčaty do některé z místních špeluněk zapít prach z vytěžených kilokalórií. Každé pondělí a čtvrtek tak doplníme o něco málo více než vydáme a vzhledem k tomu, že další dny nevydáme nic a doplňujeme kvalitně není se co divit, že výsledky se mírně řečeno nedostavují.

Ovšem velká řiť základ rodinného štěstí a jak říká kamarádka Merska, ty hezký ščíhlý baby stejně žádnej chlap doma nechce, bo se bojí, že by mu zdrhly, takže jsem v klidu a tiše a povětšinou nenápadně konzumuji své desetistupňové pivo a nasávám drby z dědiny.

Ne tak tomu bylo minulé pondělí.

Stará hospoda byla zavřená, bo vrchní je nějakej divnej, tak jsme se musely uchýlit do té druhé. V TÉ DRUHÉ jsou šipky a trénují tam aspiranti na jakousi pofiderní sázku ve výši ca 350.000,--Kč. To bylo něco na můj mlýn, neboť mládí jsem trávila střídavě zakleslá pod kulečníkovým stolem a házející šipky na terč. To druhé mi šlo opravdu dobře, neboť jsem dělala maskota několika týmům a svým vzhledem ujišťovala protihráče, že mají výhru v kapse.

Neměli.

Bejčí voko hážu s přehledem a pravidelností až smrtelnou.

Házela jsem.

Kdysi.

Moje chvástání dopadlo ne přímo katastrofou, ale nepříliš přesvědčivým výsledkem. Byla jsem zklamaná. Tudíž jsem se rozhodla podlehnout sázce nepříliš pohledného manželova kamaráda, sázce trapné a naprosto zcestné vzhledem ke skutečnosti, že vůbec nepiji tvrdý alkohol. Většinou.

Vsadila jsem se totiž, že se zavázanýma očima a zacpaným nosem poznám jakýkoliv druh lihoviny, který do mě bude instalován.

To je směšné už vzhledem k tomu, že bych to nepoznala, ani kdybych měla voči vytřeštěný a nos jako hlídací pes. Nicméně za svým si stojím a šikuji cvičenky k podvodu, aby mi totiž donesly včas, cože mám degustovat.

Pokud to vyjde, bude onen kamarád nucen obléci se do elastických kalhůtek a v pondělí předcvičovat dance aerobic – a pro tuhle vizi udělá každá z nás maximum.

Co mi ten večer přinesl? Hážu teď pravidelně šipky s vidinou vítězství oné velké částky, protože v ženské kategorii je houby konkurence a já se svou minulostí, zkušenostmi a šíleným štěstím mám prostě šance přímo úúúžasné. Navíc přesnou mušku mívám po uplynutí několika promile do svých krevních destiček, takže poctivě trénuji i na vítězství v sázce, kdyby team cvičenek zklamal.

Život na mateřské dovolené skutečně není jednoduchý!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Žádné komentáře: