13.12.06

Kukterak


Udělal mi svařák a protože nemůžu polykat a celej den jsem nic nejedla, svítím jako lampion o silvestrovský noci, tak nějak nepatřičně a šíleně zvostra.

Koukám a čtu a pořád čtu a koukám, že jsem se ulítla někam úplně jinam a vytvářím slova dohromady, co dohromady nejdou....co jen tak blafujou, že jsem úplně jiná, než jsem....

...protože jestli bych po Ježíškovi něco vopravdu chtěla, tak bejt tou z druhý a šestý písničky Nohavicova smutnýho srdce a nemuselo by to bejt nutně zrovna s ním.....

hlavně z tý šestý...asi bych to těžko mohla někomu vykládat před Vánocema...co chceš k Ježíšku.....??? No tak přesně tohle.

I jiný divný věci mě napadají, možná to bude horečkou, ale tak nějak jsem se ztratila v tom všem.....

Slova mi nejdou jako dřív....já to sakra vím!!!....ale dřív to bylo ze srdce ven filtrovaný přes srdce, teď to jde filtrem přes mozek a co by na to řekl ten a onen ... a jak to má vypadat? JAK????

Těžko se můžu rozepisovat o loňské vášni na jednom utichlým venkovským náměstí, která mě pořád palčivě pálí. Těžko můžu vypsat zuřivej, bezhlavej vztek ....těžko můžu vypsat strach...nebo lásku.

Protože pak přijde nějakej dement a došlape mi to, narve zpátky do hlavy poflusaný a marný.

Každej má sny, co je nemůže publikovat. Každej má neřestný představy a stohy poloh, ve kterejch nikdy nebyl a nebude. Každej má někoho za záclonou, každej má hrůzu ve skříni. Ne každej to potřebuje filtrovat přes prsty. Já jo. A vím to.

Jenže....čas není vhodnej k veřejný produkci.

Čas je vhodnej ke schoulení se do nějaký nezaujatý veliký náruče, k fňukání do vyšívanýho kapesníku po babičce a k pití svařáku pro vylepšení krční flory.

Čas je vhodnej k sebezpytnýmu pohledu hluboko z oka do oka a dělání, že to roztoužený nevidím. Že mi sakra nekručí v duši a že sakra nepotřebuju vlastně vůbec nic, když jsou tu oni.

Jenže.....tohle si nemůžu určit sama.

Je mi fakt blbě a nemůžu se moc hejbat a mám hodně času pro sledování surfingu ve svý hlavě.

Jednou bych chtěla mít tu šanci bejt zase bezstarostně upřímná.

Chybím si. SAKRA.......................

Žádné komentáře: