9.1.07

Testovací!!!! Mají blondýny Íkvé??????

Protože ve stavu nemocných se uklízí jen stěží, knihy už jsou všechny přečteny a já, absolutně vysílena péčí o dítě, když toto usíná, padám hubou na klávesnici ve snaze mentálně si odpočinout, mám nepoměrně více času na surfování než v jiných, zejména slunečných dnech. A tak, postižena dutinami zcela zanesenými a tím pádem pocitem bezbřehého hnusu, v touze přiblížit se svému idolu, zašla jsem své nebohé ego zmučit nejrůznějšími testy a vyčkat tak Ženatého se závazky , jediné světélko v tmách.

První test-test IQ není zadarmo, poplatek Vás bude stát 79,--Kč za odeslanou registrační sms a myslím, že nebudete zklamáni. Když tento test zařadil zasmrkanou blondýnu bez tužky a kalkulačky do poloviny kategorie 120 – 130 velmi vysoká inteligence – 8% populace (mám screen, ale neumím ho sem dát :-)))))))))))))hehe), pak nepochybně ztepilí muži plní sil budou končit někde vysoko v oblastech geniality.

Udělala jsem si IQ test a mám hned lepší den. Jen mě mrzí, že mi dosažený výsledek neumožňuje plnohodnotnou konverzaci s internetovými sereblitami honosícími se magickými iniciálami RH, odmítajícími komunikovat s nikým, kdo nemá IQ vyšší než 130. Právě kvůli NĚMU!!! jsem obětovala 80,--Kč za sms, protože ač jsem ve světě internetu ignorant a o jeho existeci vím teprve týden, nesmírně obdivuji jeho zralý přístup k problematice mezilidské komunikace a stal se mi vzorem a otěckem. Možná že kdybych si vzala tužku a kalkulačku........ale co už nadělám.

Nicméně pokud si myslíte, že právě VY byste snad měli šanci, můžete to ještě zkusit:

Veřejné testování IQ

Aktualizované termíny testování IQ pro veřejnost: testovani.mensa.cz

pravidelné testování v Praze, Brně, Plzni, Pardubicích, Hradci Králové
  • Brno 10.1. v 16.00 a v 17.00, DDM JUNIOR, Dornych 2
  • Chomutov 11.1. Diagnostický den (testy od 2,5 roku)
  • Klášterec n. O. 12.1. Diagnostický den (testy od 2,5 roku)
  • Praha 13.1. Diagnostický den (testy od 2,5 roku)
  • Praha 14.1. Diagnostický den (testy od 2,5 roku)
  • Holice 16.1., Gymnázium, vstupní testy Mensy od 14.00 (od 9 let)
  • Bystřice pod Hostýnem 18.1. – ZŠ Bratrství, vstupní testy Mensy od 14.00 (testy od 6 let)
  • Kroměříž 19.1. – ZŠ Sýpky, vstupní testy Mensy od 9.00 (od 2,5 roku)
  • Kroměříž 20.1. – ZŠ ZACHAR, Den Plný Her, vstupní testy Mensy od 9.00 a 10.00 (testy od 9 let)
  • Zlín 20.1. Diagnostický den (testy od 2,5 roku)
  • více na testovani.mensa.cz

Pokud třeba zjistíte, že nejenže nejste dost vrozeně inteligentní na komunikaci s RH, ale navíc snad blbější než blondýny, nezoufejte, můžete si hodit například tento testík, protože citlivější, než mé 3 body budete určitě:-).

Jestliže ani to nepomůže, pak možná zkuste zaběhnout na chvíli sem a uvidíte.

A když ani to nepomůže a budete pořád v depresi, pak by snad pomohlo pánům a dámám aspoň tohle.

Připadá mi, že jsem po dlouhé době konečně vložila příspěvek, který může váš život skutečně obohatit a tak mohu s velmi vysoce dobrým pocitem tyto tipy ukončit a jít psát objednávky :-).

Vaše VIB

Velmi inteligentní blondýna

Žádné komentáře: