12.1.07

Stará žena

Až budu starou ženou, nebudu číst staré knihy ani lisovat mladé víno. Budu pít stará vína a psát mladé knihy. Budu sedět u okna v přízemí a sledovat roční obdbobí, střídající se na malém náměstí. Budu moudrá, vyrovnaná, osamocená a trošičku zatrpklá. Můj cynismus se bude bít v prsa na výsluní a cit, dobře schovaný, ale pořád tak spalující, se bude choulit někde v trávě pod kopcem. Na klíně mi bude vrnět kočka a na křesle druhá. Na židli možná třetí a koťata budou v krabici pod stolem. Budu krapet zapáchat, ale konečně to budu já.

Teď jsem sice mladá duchem, ovšem momentálním nedostatkem pohybu výrazně utýraná tělesně. A ne, že bych nezapáchala....

Zlomilo mě to tak, že jsem byla nucena navštívit masérku-psycholožku.

"Vždycky večer si zhodnoťte den a za něco se pochvalte" řekla ta paní když mi drala trapézy.

U krční vyhodnotila vliv sebelásky na celkovou fyzickou kondici člověka a při bederní mluvila cosi o frustrujícím pocitu nedostatku intimity.

Večer jsem začala intenzivně pracovat na své sebelásce.

Rozvalila jsem se do postele a toužíc po cigáru, snažila se vyjmenovat všechna pozitiva toho dne.

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Tak jsem zvolila cestu zvýšení množství intimity.

Ježišnechtohojánemůžudejchatjemiblběfaktnechámetonajindyjo?

Odtáhla jsem se od něj a koukala střešním oknem, jak nad mou hlavou černé mraky plují a neptala jsem se, proč se lidé nemilují, ptala jsem se, co budu PROBOHA! dělat po zbytek svého života.

Zachvátila mě existenční panika.

Pak jsem zjistila,že přesně vím, co budu dělat, až budu stará. Zbývalo ještě zjistit, co budu dělat od teď do šedesáti, což je zhruba třicet let.......

Ježišmarjá, do kanclu já už se nevrátím!!!!

To byla nosná myšlenka, která mě naplnia až po okraj. Je výborné, když vím, co dělat nebudu!!!!!!!! Přemýšlela jsem ještě dlouho a pak mě napadlo, že na sucho na to asi nepřijdu. A tohle významné přemýšlení chtělo zvláštní tekutinu.

I nalila jsem si zelenou vílu sídlící v něžné lahvi Absinthu a netrvalo dlouho a ................najednou to bylo jasné.

Budu masérka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vždyť je to nasnadě! Ke svým tělocvičným aktivitám si přidám ještě tyto a budu šťastná a drobná podnikatelka.

Výborně!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zelená víla se lišácky smála a já si ještě ten večer vyplnila všechny možné přihlášky a nalinkovala tím svůj osud naprosto jiným směrem, než byl namířen dosud.

Inu, uvidíme.

Myslím, že pokud to vyjde, budu mít na sklonku života rozhodně o čem psát.

:-)

Žádné komentáře: