5.3.07

Stará láska, Nerez a my

Tak ono nestačí, že si šamstra narazila moje osmdesátiletá babička. Ne, že bych jí to nepřála, ale před několika lety, kdy tahle podzimní romance propukla, byl dědek Hubert exemplář odrůdy "švihák lázeňský", plný života a fešný.

Není tajemstvím, že ženy našeho rodu likvidují muže celkem zdatně, rychle a spolehlivě, proto nechápu, co babička čekala. My čekali přesně to, co se stalo. Hubert seschl, zcrvrkl se a zpopelavěl, hulí jako tovární komín, téměř nemluví a čúrá do pytlíku. Babička je nasraná a po pěti nezdařených manželstvích se ve svých pětaosmdesáti letech rozhodla, že už to mastí a našla si kámošku.


A má recht. Já to asi brzo udělám taky.

Ale jak tuhle pravdu sdělit Jaruně?????

Totiž......když jsme se včera vrátila z ranče u červené Káji, kde jsem si z plna hrdla užívala tučné krmě, lihových nápojů, Zuzany Navarové a žížalkova údu a našla jsem v obýváku tchyně Jaruny rozpláclého jakéhosi tvora zcela zjevně mužského pohlaví, zbytek vlasů zčesán velkou spoustou laciného gelu.

Jaruš jen kvete. Nedávno si koupila omlazující krém od Víší denní a noční a těžko teda říct, jestli pučí z jarního vzduchu nebo venkovní či vnější chemií. Když jsem toho chlapa viděla, vsázela jsem na Víší, ale žížalek, zachmuřen a konsternován, snažil se vypátrat, cože za chlapa se mu somruje do máminy postele. Nebyl tady totiž poprvé ( v obýváku, v posteli nevím....)!! Jaruš se jen stěží snaží ukrývat kytice růží a dokonce jsem přebírala od donáškové služby růžové!!!! krajkové spodní prádlo.

Jaruška v růžových krajkách............................haguna matata

Já mám nyní stále dobrou náladu, neboť ozdravný víkend měl fatální účinky na mé libido, které jarně rozkvetlo do krásy a objemu a tchyni rozhodně přeji trošku toho erotična, které ji třeba zvedne ze záhonu a já tam v mezičase tajně naseji trávníček, ovšem vyšťavený žížalek (také fatálně) je poněkud znejistěn a nesvůj.

"Jestli jednou ten chlap ochutná, jak matka vaří, už se ho nezbavíme" pronesl tragicky večer nad ode mě s láskou připálenou topinkou.

Já jsem si zase představila, jak se za nějakých pár let starám o sexem zničenou tchyni a vyschlého tragéda čúrajícího do pytlíku a udělalo se mi blbě.

Ovšem co je moje nevolnost proti znovuzrozenému ženství mé tchyně oděnému v růžovém spodním prádle!!!!!

Myslím žížalku, že si oba budeme muset zvyknout! Tak ahoj, nový dědo...

:-)

Žádné komentáře: