19.3.07

Bravo!!!!girl?????

Nestačila jsem se divit. Když jsem byla ve věku bujarého dospívání, mohla jsem si o časopisech typu Šťastná třináctka, Bravo girl nebo Top dívka nechat jen zdát. Zamyslela jsem se hluboce, abych si vzpomněla, co že jsem to vlastně před těmi drahnými lety četla a jak jsem vůbec proboha!!! mohla žít.............oblékat se...........pohybovat se............a později dokonce souložit!!!

Kromě Ohníčku, Čtyřlístku a ABC mladých techniků a přírodovědců jsem si nevzpomněla na nic. To jsem skutečně ve třinácti letech četla , až se to bojím říct, knihy??????????????

Mohu si gratulovat, že nyní, i když v pozdním věku, přece se mi dostaly do rukou informace, které mě usadily hluboko do židle. Vzhledem k tomu, že běžně periodika pro dospívající dívky nekupuji, unikaly mi do dnešního dne naprosto zásadní existenční problémy. Jsem ráda, že konečně vím, o čem ten život vlastně je a že se mi v mých třicetianěcoletech poštěstilo získat hřejivé osvícení.

Uchvácena titulky

20 triků pro sexy postavičku...

Chceš mít krásná prsa?

Jsi dost sexy? Pravda v deseti otázkách.

Deset triků pro dokonalý polibek!

jsem chmacla po prvním z časopisů, které pro pobavení přivezla kterási spolumatka a během dvaceti vteřin se dozvěděla , že mi prsa nevisí proto, že jsem kojila, ale proto, že jsem nenosila značková sportovní trička. Ovšem to nebylo všechno!

Díky dotazům čtenářek (Jitka 13) jsem konečně objevila krásy polohy 69, pro pobyt maminek s dětmi se poněkud zbytečně ubezpečila, že z líbání nemohu otěhotnět ale zhubnout (Karolína 14) , zjistila, že ne všichni chlapci ve věku šestnáct let dávají přednost velkým prsou ( Bára 12), což mě skutečně nadchlo a dostala praktickou radu, jak oplatit kamarádce zradu (promovaná psycholožka), kteroužto jsem si opsala a hodlám ji začít v příštím týdnu uvádět do praxe.

Psychicky již poměrně vysílena jsem ovšem narazila na naprosto dokonalý článek.

Deset super triků jak vypadat starší....

Toto jsem ihned vyzkoušela a co byste řekli? FUNGUJE TO!!!!!!!!!

Uvedených deset bodů jsem dotáhla k dokonalosti vlastním aktivně nápaditým přístupem. Kromě drdolu a přemalovných očí bych na první místa zařadila naprosto spolehlivá ostařovadla, kterými jsou hýření do tří ráno a dítě, vstávající v pět. Musím těmito svými poznatky obohatit redakční radu Bravo Gril, neboť se domnívám, že není možné tato zásadní fakta dívkám zamlčovat.

Triky se mi vryly pod kůži až neskutečně rychle. V jejich praktikování jsem od začátku vynikala. Koncem pobytu jsem vypadala tak na pětapadesát. Autorka by na mě mohla být hrda!!!!!!!!!

A nejen na mě. V této disciplině byly všechny dospělé účastnice "sluníčkového tábora" rozhodně bravurní. K pátku to vypadalo jako sokolský slet sester zakladatelek.

Pokusila jsem se vyhledat tyto rady na internetu a obohatit tak i vás, ovšem marně. Jak se zdá, zájem široké veřejnosti je vržen jiným směrem.

jak.jpg

(pro ty, co to nemohou přečíst ............to máte blbý :-)

Žádné komentáře: