6.3.07

Až budu se starým mužem....

Nevím proč, ale z nějakého nepochopitelného důvodu,naprosto nesmyslně a bezdůvodně, ovšem o to intenzivněji, přitahuji hubené muže mezi padesátkou a šedesátkou. Tedy to bylo před deseti lety. Teď je to mezi šedesátkou a stovkou.

Aniž bych se o to jakkoliv zasloužila, jsem objektem touhy několika jedinců výše uvedené charakteristiky. Zatímco sama slintám po obrovských, svalnatých a vypatlaných mongoloidních pětatřicátnících, kteří však o mě ani okem, natož jakýmkoliv výrůstkem nezavadí, stávám se múzou pozdních nočních polucí stárnoucích pánů.


"Já jsem ji potkal, ona se usmála...ta se ti usmívá, úplně mi rozzářila ráno..." posměšně mi recitovala spoluhýřička Z. slova jistého Š. , spadajícího pochopitelně do kategorie "pivní prostatik", která vyslovil na mou adresu poté, co se do mě neochvějně zakoukal ve chvíli, když jsem byla na maškarním za mrtvolu .

Rozšířil tak dlouhou frontu dědů s holemi, vyhlížejících mě skoro stejně často jako smrt .

Ovšem nedejte se mýlit! Já proti starším pánům nic nemám, právě naopak!

Takový zralý chlap už ví, co je pěkné a nedá se zlákat pozlátkem módních vlnek a stružek rachitismu. V lásce o co méně může, o to více umí a dokáže určitě pěkně ocenit dmoucí se obliny, které jsou jinak diktátem fešnu zapovězeny. Obvykle nemívá potřebu jít se v tom nejlepším stádiu vztahu hledat a i mindráky má většinou už vyřešeny. Hovoří laskavým, mírně lektorským tónem, takže si vedle něj taková pěkná třicátnice připadá jako holčička.

Já bych si dala říct, což o to.................nebýt SAMOZŘEJMĚ!!!! šťastně vdána a nebýt například Š. výpitek či ten předním F. úchyl přes ponožky a ten předtím K. divný slintal. Důvod jako důvod – vycházejme tedy z toho, že si zkrátka a dobře říct nedám.

Když spojím tento fakt, který nemusí být na první pohled patrný s faktem, který na první pohled patrný je (panečku, to je věta!), a to, že trpím absolutní a stoprocentní koketní idiocií, pak jednoduše nechápu samotný zájem těchto pánů a zejména pak nenávistné švihání bičíkem jejich parnerek po mých křehkých skráních.

Partnerka výpitka Š. po mě totiž nemetá jen nenávistné pohledy, ale už po mě vrhla dokonce i vajgla. Mí bojoví tchoři navíc zjistili, že i za mou úspěšnou karieru adresáta anonymů může naprosto stejný důvod.

Takže tady na tom místě místopřísežně prohlašuji....dámy!!!!! nebuďte krávy!!!! já jsem absolutně neškodná!!!!!!

Zatímco celý internet hýří barvami erotiky, které publikuje tu pubescentní dívka, tu uhrovitý mladík, tu stařka nad hrobem vydávající se za sexsymbol, já zastupuji mlčící většinu žen, které se ze sexu prostě zrovna podělat nemusí. A jsem na to dokonce hrdá! A co????? Je potřeba vykřičet konečně pravdu do světa!! I když je nepopulární!!!!!

To, že procházím právě jakýmsi obdobím, kdy je mi mužský dotek velmi příjemný ještě neznamená, že nejsem tak trošku frigidní či narcistická nebo prostě věci kolem penisu upřímně ignorující.

Jsou chvíle....jsou určití lidé....či určité situace...kdy snad...trošku....něco.......ale jak uvádím výše, mé libido jihne pouze, když vidí gorilího samce, který příliš nemluví a je schopen úderem zabít bizona, nebo velmi velmi drahé italské lodičky případně kvalitní velmi velmi drahou italskou trekovou obuv.

Nemohu za to . Je to genetické. Příroda to tak zařídila těsně po tom, co nechala tyto jedince mužského pohlaví, italské lodičky i trekovou obuv, vymřít a nahradila je stejné znaky vykazujícími jedinci ženského pohlaví a obuví od vietnamských obchodníků.

I když...možná se blýská na lepší časy. Pro mě a tím i pro paní od hubených pánů mezi šedesátkou a smrtí. Pro samotné pány však nikoliv....

Dnes, poté co jsme vyzvedli mé fauvé z opravy, pravil žížalek zvláštním, léta neslyšeným, tónem....ten tě TEDA hltal očima!!!

Když vezmu v úvahu, že takovou větu nepronesl asi sto let a že onen TEN neměl do gorilího samce daleko a také to, jak často demoluji svůj vůz...............................tak snad....trošku......něco :-)

Žádné komentáře: