20.3.07

Šmarjájózef!!!!!!!!!!!!!!!

Pepani ještě nevystřízlivěli, kočky už jsou vykastrovaný, patřičná echt kýčovitá velikonoční výzdoba opanuje převážnou část obytné plochy našeho 3+kaká,

vyzdoba.jpg

okna oblepený zajícema, slépkama a vajcama v devětatřiceti různejch polohách, morana spláchnutá do pořádné opice

a zatímco malýho piškota zase v noci zmítaly zarděnkový horečnatý stavy, ve kterejch blouznil ještě šťavnatěji než obvykle a ještě perněji mě kopal na solar a pod pátý žebro, rozhodla se Perinbaba, že kašle na důchod.

zima.jpg

Nevím jak kdo, ale já už jí na to teda sejřím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hnusnej, bílej, studenej, mokrej, slizskej blivajz do března prostě nepatří. A hotovo. Ještě, že mám důvod ležet celej den s piškotem v peřinách.

Čtu mu Stopařova průvodce po galaxii a pouštíme si Grrrrr!!!. Cpeme se jabkama a oříškama a celej byt rozvoněl vanilkovej cukr, co se mi připálil v troubě.

A najednou ten sníh nevadí, mám chuť vyměnit vajca za baňky a hodit si pár koled.

V peřinách je teploučko a skořicovej čaj nám pomalu zavírá oči.

Budu se opakovat....ale ..... je moc krásný nebejt na hnusnej bílej blivajz sám.

Brou noc

:-))))))))))))))))))))))

Žádné komentáře: