26.10.06

Svrab

Ach jo. Zatímco se já snažím zkvalitňovat život sobě i svým blízkým lačným hltáním autorehabilitačních praktik a vrhám se do nových obzorů cvičitelství, z hopy hopy přecházím do pomalejších a nudnějších, ovšem lukrativnějších forem pohybových aktivit (ne, sex za peníze to není), trávím tedy část svého volného času uzlováním těla do tvarů téměř absurdních, abych totéž mohla učit jiné nebohé a "momentálně zaostalé" ženy a zbytek volného času trávím honorovanou tvorbou, což je vzrušující a příjemná změna, mé okolí to nechápe a rozhodlo se rafinovaně zatěžovat mou nervovou soustavu událostmi nepředvítelnými a poměrně zdrcujícími.

"Nooooooooo paninko, to je svrab jak bič!" culil se plešatý MVDr. a můj zděšený výraz mu zjevně dodával po ránu dobrou náladu.

"Jak jako svrab? Jako TEN svrab????? Jako S.V.R.A.B??????????????????" voči mi šly šejdrem.

Á blondýna! četla jsem plešounovi v očích a střídavě zírala na něj a na svá chlupatá malá štěstíčka.

"Kočičky by neměly přijít do kontaktu s vaší pokožkou" slyšela jsem lehce v mrákotách a živě si promítala, jak mi Mourina spala měsíc omotaná kolem krku a Kulina na břiše. Tak odtud ta vyrážka!!!! Takže žádný manželův úlet v temné uličce s trvalými následky. No, všechno zlé je pro něco dobré.......

Bezděky jsem se začala intenzivně drbat na nejrůznějších částech těla. Navíc představa, jak vedu své sladké díťátko k lékařce narvané v oblečku Next zakrývajícím svrab naplnila mou zbabělou duši panikou.

Skočila jsem do fauvé a obrátkou přes ruční brzdu se vyřítila směrem k svému svrabskému domovu a nastalo cosi, co je u mě věcí poměrně nevídanou.........................generální úklid.

Ještě předtím jsem si na internetu, bo jsem holka zvídavá, našla informace o tomhle roztomilém malém zvířátku. Udělalo si mi fakt fest šoufl. Zavolala jsem svého bývalého, co je MUDr.(je dobrý být promiskuitní a mít bývalé ve všech potřebných oblastech života) a hystericky na něj ječela do telefonu, že musí OKAMŽITĚ přijet a všechny nás deratizovat. OKAMŽITĚ přijel a zabalen v igelitovém oblečku podával mi tašku plnou mastí s přiloženým návodem na likvidaci zákožky svrabové a neopomněl přiložit i prášky na nervy a konopné lanko, bo je to starší pán a s ubývající sexualitou mu přibývá citlivosti a pochopení (škoda, že ti chlapi mají buď jedno nebo druhý).

Veškeré tělovýchovné a literární aktivity šly do kytek. Stalo se ze mě uklízející monstrum, místo mozku SAVO kostku, doslova a do písmene všemi mastmi mazaná. V neuvěřitelném tempu jsem vyházela obsahy skříní, přebytečné textilie v domě likvidovala žehem, vzpínajícímu se Piškotovi rvala z rukou plyšáky a jako páter Koniáš je vrhala do plamenů za ručníky a ubrusy, přistihla jsem se dokonce, že uvažuji vrhnout do plamenů a dokonale tak očistit i chudáčka piškotka, do kýblu na mytí lila jakousi pofiderní žíravinu a téměř 14 dnů trávila lezoucí po zemi, zdech a skříních, mazající sebe, ječícího piškota i nasraného žížalka na všech možných místech, žehlící všechno včetně papučí a snažíce se celou skutečnost utajit před Jaruškou, neboť ta přivlečení nových koťat do naší domácnosti kvitovala se zjevnou nelibostí a slyšet "já jsem to řííííkááálááá" ve chvíli, kdy mám v ruce žiravinu, mi přišlo poměrně riskantní.

Nyní je nebezpečí zažehnáno, roztočové zlikvidováni a celá situace způsobila, že se kluci – tedy můj bývalý MUDr. a můj současný žíža tak nějak zpřáhli. No nic, v životě nastane ještě mnoho vypjatých chvil a pokud se budou mí bývalí a současní muži tímto způsobem sdružovat je docela možné, že za pár blízkých let budu mít vlastní fotbalové družstvo.

Si člověka připadá jak blbec, navíc když si po té svinské dřině přečte tohle: (trocha rozumu ze sexus.cz :-)

Scabies přenosný ze zvířat – kočky a psi mohou být postiženy svrabem. Roztoč může být kontaktem přenesen na člověka, ale není schopen se na lidském těle reprodukovat. Začátek symptomů bývá obvykle náhlý a objevuje se asi 10 dní po expozici. Erupce jsou obvykle mírnější a ztrácejí se za 4-6 týdnů. Z člověka na člověka se nepřenáší

***

A mimochodem, moc se nesmějte :-))))!

Scabies se vyskytuje celosvětově v 30letých cyklech s 15ti letým intervalem mezi epidemiemi, ale poslední pandemie, která začala v r.1964 přesáhla tento limit. V ČR je scabies v pořadí čtvrté nejčetnější infekční onemocnění. V r.1995 bylo hlášeno 12 360 případů. Postiženy jsou všechny věkové skupiny, s nejvyšším výskytem u 15-19letých (16 %). Děti do 1 roku tvoří 2 %. Osoby nad 75 let 3,7 %. Je hlášen v průběhu celého roku, s mírným poklesem v jarních měsících.

Přenos : Intimní nebo sexuální kontakt, ev. expozice kontaminovanému osobnímu nebo ložnímu prádlu, nebo spaní v jedné posteli s infikovanou osobou. Roztoč se zavrtá do kůže za 2,5 min.

Víš, s kým spíš? :-)

Žádné komentáře: