20.10.06

Slohová práce na téma Můj romantický hrdina

Teď vážně. Myslím, že jsem objevila chvíli, kdy se skutečný a pevný vztah hroutí a kdy z intimity vzniká pouze iluze intimity a povinnost být spolu kvůli nastřádanému majetku, dětem či chromé matce. Tím zlomem – tím okamžikem, kterým všechno končí je přesně ta chvíle, kdy sledujete televizní program jistého specifického žánru a najednou ke své hrůze zjišťujete, že ON (hlavní hrdina) je pro vás tím pravým hrdinou romantickým a že něžně vzdycháte při pohledu na....

..... Ela Bundu...............

JO. FAKT JO!

Je to asi týden. Poté, co jsme v loži již po stopadesáté dosledovali všechny díly Red Dwarf rozhodli jsme se s žížalkem, že změníme žánr. Co jiného může přijít po trpaslíkovi než ženatý se závazky!!!!! Ideální večerníček. Ideální způsob, jak se po několika letech manželství přesvědčit, že máte stále pevně v rukou krásný a neutuchuající vztah plný vášně.

Tak koukáme na první díl. Je mi z toho divně.

Druhý díl, začíná mi být teskno.

Třetí díl, tlačím slzu dojetí.

Čtvrtý díl, roztouženě hledím na chlupaté hovado rozvalené před televizí s rukou v kalhotách.

Pátý díl, prostě to vím. Je to ON!!!!!

Ta Peggy vůbec neví, co má doma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Ty, žížalku, musím Ti něco říct" špitla jsem rozněžněle.

"haháááááhahahaha" řval můj manžel smíchy při sledování vtipných dialogů z Bundovy ložnice. "cojé?"

"Myslíš, že je normální, když se mi El Bunda zdá být mužem mých snů?" opravdu jsem to já, kdo tady zapředl tenhle rozhovor? Ale co! Upřímnost je jednou z nejsilnějších stránek našeho vztahu.

"Cože? " zachroptil žížalek a málem se zadusil tyčinkou.

"No že dřív jsem snila o ouldšetrhendovi a šébrlé a teď....tak nějak.....no když se tak dívám na něj a na tebe ....zkrátka a dobře.....když on je tak citlivej, tak něžnej, tak chápavej!!!!!!"

"Mluvíš tady o Bundovi. O TOMHLE Bundovi?????" zeptal se žížalek suchým varovným tónem.

"Jo, o tomhle BUNDOVI!!!!!!!" stála jsem si pevně za vysloveným.

Už jsem zde uváděla, že upřímnost je jednou z nejsilnějších stránek našeho vztahu???????

"Ne, to je úplně normální! Vždyť já taky můžu na Peggy oči nechat! Je úžasná hospodyňka a a má po dvou dětech bezva zadek..."

*

Zkrátka jak říkám. El je citlivý, milý, chápající a úžasný sexy chlap............... a když tak o tom přemýšlím, ta upřímnost ve vztahu není zdaleka tak důležitá!!!

Žádné komentáře: