9.7.07

Tělo za blogem

Konečně jsem se oprostila od bačkorek a štětky a jala se číst skutečně kvalitní písmenka, jež internet přináší a tím pádem nutně musela po dlouhé době navštívit Aktovku-X . Zjistila jsem , že je tam pro mě jakási přiblblá výzva a zpětně se dopátrala, že každý píše, že řetězovky fakt nemusí, ale ukecat se nechá, tak abych neopakovala všechny ty úžasňákovi před sebou, řeknu jen, že si myslím, že mám jiná zajímavá místa, než je tvář a že k popularizaci blondýn a obchůdku s bačkůrkami jsem ochotná udělat téměř cokoliv a vrhám se tedy do prostor braku tím, že uveřejňuji svou velmi nahatou fotografii, což ve spojení s odhalením mé totožnosti v článku předminulém musí nutně působit jako projev šíleného a poněkud extrémně exhibionistického jedince...........ovšem zda jsem či nejsem na té fotce skutečně já se může stát předmětem delší diskuse. Také řetězovku z "tvář za blogem" mrvím na "tělo za blogem" a komu to pošlu dál ještě fakt popřemýšlím:-)


foto.jpg

Takhle nějak si představuju rčení "vlk se nažral a kozy zůstaly celý:-)"

Dobrý Mirune??? Nechci ocenit fotku, ale to úžasné souvětí v perexu. Ještě najmu někoho na interpunkci a budu skoro Dokonalá:-)))))))))

Žádné komentáře: