12.5.08

To si fakt zobněte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nedávno jsem po uzření jakéhosi intelektuálně mě naplňujícího dokumentu, pochopitelně na ČT2, začala zobat omegatřinenasycenémastnékyseliny, abych byla geniální kindrvajco a můj druhý pitomek, toho času vyžírající mé vnitřnosti, taktéž. Placebo efekt výborný!!!! Doporučuju!!!!!!!!!!Nálada se zlepšuje, místo sledování televízních sebrrrrriálů louskám Loukotkovou a Waltariho, o Nerónovi vím tím pádem víc, než ledaskdo s titulem.......

S manžížalkem diskutuji opět plna vtipu, který částečně přeráží decimaci tělesné schránky, takže je u nás doma opět nebezpečně veselo a navíc jsem začala mít takové podivné vylepšovací roupy.

Jako že vylepšit se ..... uměle..... tonoucí se stébla chytá.


Nechala jsem si nalepit různé umělé útvary a části, které měly podle mě i kamarádky, co na mě tím kanagónem nešetřila ve snaze využít bezbranný model k tomu, naučit se "poctivý řemeslo", výrazně zlepšit mou vizáž a tím i můj osobní pocit ze sebe................

Nedoporučuju!!!!!!!!!!!!!!

Řasy "vodpadly" po dvou dnech včetně mých vlastních, takže trochu připomínám chropotalku z Romulu 5 a nehty se přesunuly na divný a nečekaný místa. O ostatních věcech se radši nebudu vyjadřovat.

Obávám se, že jediné, co na sobě mohu zlepšit zvládnou omegatřiašestnenasycenémastnékyseliny a jinak budu muset hýčkat dál svou přírodní krásu, případně omračovat jako dosud, pouze vtipem..............

A nebo si naškudlit a nechat se předělat zgruntu nějakou skutečnou kapacitou z Prahy.

P.S. Ale zobu ty kyseliny, tak neklesám na mysli.

Žádné komentáře: